poniedziałek, 7 marca 2011

little things.

Marzył mi się lakier do paznokci od Chanel ale doszłam do wniosku, że po co wydawać ponad 100zł na lakier, który tak czy tak odpryśnie, bo nie ma siły na to aby pozostał na paznokciu dłużej niż jeden cały dzień przy wykonywaniu prac domowych... kupiłam czarny z Manhattan z 10zł. Pięknie błyszczy, szybko schnie i nie jest szkoda go zmywać i nim malować, zwywać go i nim malować...


Wczorajszego ranka mój ukochany przywitał mnie tymi pięknymi kwiatami. Jak miło dostać taki prezent od rana...

Moim nowym nabytkiem jest ta oto kurtka. Potrzebowałam nowej bo ta, którą męczyłam do tej pory już nie wytrzymała nacisku. Nowy nabytek napotkałam na swojej lumpeksowej drodze. Była nowa z metkami Top Shopu. Bardzo sobię cenie ubrania tej marki więc nie mogłam jej zostawić na sklepowym wieszaku.
      Nowością jest też koszulka, której widać kawałek. Możecie byc pewne, że będzie gościć bardzo często w moich zestawach :)

14 komentarzy:

  1. Chyba sama skoczę po pare nowych lakierów, bo już mi skubane zaczynają zasychać ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. drogie lakie to największa głupota jaka jest możliwa...

    fajna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy wazon jest z Leroy Merlin? dziś oglądałam podobny, ale nie kupiłam, a Twój pięknie wygląda :-)

    co do lakieru to się zgadzam a ten z Manha jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna kurtka :) lakier boski

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Wazon przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam po wyróżnienie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka jest cudowna ;) od niedawna marzę o takiej, jednak posiadam skórę w rozmiarze L sprzed kilku sezonów, gdy uwielbiałam chować się w cieniu :C
    wazon piękny, lecz piękniejsze są kwiaty ;D
    pozdrawiam! ;)
    smallrosie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny lakier. Ja boje sie czarnego;/ nie mam do niego dloni;/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny lakier, ale i tak najbardziej podoba mi się część o ukochanym i te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny lakier:) i bardzo ładne zdjęcia:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kurtka bardzo fajna, i zgadzam się przy codziennych pracach choćby nie wiem jaki lakier to i tak odpryśnie :/ dlatego lepiej kupić coś w normalnej cenie, ja też zawsze kupuje lakiery kole 10zł, nie są za słabe, jeśli chodzi o jakość, a z drugiej nie za drogie

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna kurtka, ładny lakierek ;)) Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. b) Sort of vehicle you generate - do you push a modest Honda
    Civic or a large SUV. 3- If your choice is a bassinet basket also known as moses baskets then make
    sure that there is no rough edges or dry reed protruding that can cause injury and ensure that its well padded without any loose folds.
    Usually, a bassinet mattress is made from foam as it provides more softness.
    Here is my web-site - wicker bassinets

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy