piątek, 24 września 2010

Chanel, oddam w dobre ręce ;)

Jesień zaczyna się pięknie :) Przyznacie ? Ciepło, słonecznie, jeszcze zielono... :)
Dni upływają na załatwianiu spraw stażu. Latanie z apteki do urzędu z urzędu do apteki... jestem wykończona! Dobrze, że to już ma się ku końcowi i w krótce będę w ciepłej aptece śmiać się z innych, którzy z łzami na twarzy szukają stażu tak jak oni śmiali sie ze mnie kiedy biegałam od apteki do apteki błagając o przyjęcie...

kurtka - Big Star, koszulka - dunnes stores/sh , buty, getry - kaliski butik , torebka Chanel

     1.      A wracając do tematu to mam do sprzedania taką oto torebkę Chanel. Zainteresowane Panie proszę o kontakt : kobylkamonika@wp.pl
Cena: 250zł do negocjacji ;P hehe

2.    Mój zdecydowanie najukochańszy zapach! Jak zobaczyłam ten balsam, musiałam go mieć!
♥♥♥

3.     Kot, model. W pozie kury :D
i małe kolorystyczno wnętrzarskie zmieny ;) ale zdecydowanie kuro-kot na pierwszym planie ;)

4.          Sałatka owocowa, herbatka miętowa i start do Waszych blogów! ha! :D



9 komentarzy:

  1. przeglądam Twojego bloga i natrafiłam na foto jak sie rpężysz w samochodzie. Masz niezłe cycki i świetnie wyglądałabyś w piśmie dla panów. Już sobie wyobrażam....

    OdpowiedzUsuń
  2. prężysz miało być xP

    świetna torebka chanel!

    OdpowiedzUsuń
  3. CO ZA KOMANTARZ POPRZEDNICZKI HEH...
    FAJNA TA KURTKA DZINS TERAZ NA CZASIE ;D
    ŚLICZNY KOCIAK I POKOIK MASZ MEGA!

    k.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, mam już dosyć tych anonimów! Co za tupet.
    Ślicznie wyglądasz, torebka super no i koooocur :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kozaki :) trzymam kciuki za staż ! śliczna pufka :) i kot tez

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy