środa, 21 lipca 2010

krok ruskiej celniczki.

Krok ruskiej celniczki, hahahaha xD. Tak nazwał mnie brat kiedy zrobił i spojrzał na to zdjęcie ;D :D :D :D Zdjęcie niezbyt reprezentacyjne ale co tam ;D
Nie wiem dlaczego zdjęcia robione telefonem nie mogą złapać ostrości ;/ Pomarańczowa tunika w granatowo biale kwiaty nie wygląda tu zbyt ładnie :( ale wierzcie mi na słowo, jest ekstra :)
Bransoletki powinnam mieć na drugiej ręce żeby zrównoważyc dodatki ale to przez to, że torbę ubrałam na 'szagę' przeważnie noszę ją w dłoni, prawej ;) wtedy jest ok :)

Straszliwe upały. Nienawidzę takiej pogody ;/ najchętniej nosiłabym wiatrak na głowie, żeby jakoś przetrwać te żary z nieba. Wczoraj było jeszcze tak fajnie a dziś znowu się zaczyna...


Uwielbiam truskawki, ale sezon na nie już się skonczył co bardzo mnie martwi bo wraz z tym skończyły się koktaile truskawkowe i musy ;/ ale! mam coś, co mnie pociesza :)
sasasa ^^

9 komentarzy:

  1. rzeczywiście zdjęcia nie są pierwszej jakości... trudno co kolwiek dostrzec. mam tez to masło do ciała ale kiwi, pachni eobłędnie!

    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. ale biust! ... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. aaah koktaile truskawkowe mmm ^^ a świetne są te kosmetyki , meGa poachną : )

    OdpowiedzUsuń
  4. masła do ciała, żele, olejki itd to to co kocham! szczególnie owocowe :D.

    a co do Twego komenta(ja nie odmieniam?! :d), to ja do Pń mam 30 minut busem, hehe, bo mieszkam w Poznaniu.. a działka- jest si w domku, bo przed rozpoczęciem remontu w domu wyremontowaliśmy całkowicie domek na działce co by "dało się w nim żyć".. tamten remont też się opóźnił o 2 tyg;/. Firmę remontową zmieniliśmy.. i znowu to samo, eh Ci robole. Tak więc w domku jest przyjemnie gdy tylko zamknie się drzwi.. tylko przez to że siedzę tam z psem muszę mieć wiecznie drzwi otwarte.. tak więc wtedy wiatrak uruchamiam, wyjmuję sobie lody z lodówki i jest si :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :) właśnie mój chłopak tez nie chciał, żebym robiła :P faceci tacy są a jak inna laska przejdzie z tatuażem to jest tylko "patrz jaki tatuaż" :P lol :D a tez chciałam taki jak Eve, ale tez stwierdziłam, ze "brudzić" piersi nie chce : P i stwierdziłam też, ze tamto miejsce będzie o niebo lepsze :P dziękuje jeszcze raz :) tez używam tych peelingów są świetne a jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te kosmetyki, chociaż moimi faworytami są te z kiwi :) Upał doskiwiera, ale jak leje tak jak dzisiaj to dopiero można szału dostać :/ Kocham słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A dzidzia fajnie:)Zęby zaczęły jej wychodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy