środa, 16 grudnia 2009

zielono, marmurkowo i świątecznie

Dopadła mnie nuda...
Siedzę w domu, czekam na J *: i zwężam ciuchy kupione w SH. Jednym takim ciuchem jest zielony ( choinkowy) sweterek. Jak go zobaczyłam odrazu skojażył mi się z nadchodzącymi świętami, bo taki zielony jak choinka ^^ a jak dodamy do niego czerwone korale, czerwone paznokcie, marmurkowe spodnie i czerwone szpilki to już w ogóle świąteczny zestaw :)


a więc przedstawiam mój przed'świąteczny zestawik :)



(zdjęcia kiepskiej jakości ;/ muszę zainwestować w lepszą żarówkę i baterie do normalnego aparatu ;)

Sweterek (SH)

Marmurki ( nieznany butik )

Szpilki ( Deichman ) stare, kupione na 100dniówkę ;)

"*

2 komentarze:

  1. Spodnie i sweterek są świetne:)Tylko jak dla mnie trochę za dużo tych korali:)Ja jakoś nigdzie nie mogę znaleźć takich...poza tym i tak spodnie kupować mogę dopiero jak urodzę dzidzię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzidzia już ma caaałą wyprawkę na najbliższy rok co najmniej;)Dużo ciuszków mamy po małym kuzynostwie(moja kuzynka 3 latka i męża kuzyn też 3).A na pierwsze pare miesięcy ciuszków mamy tyle, że sie już nie mieszczą w szufladach(wiadomo małe dzieci tak nie niszczą więc to co dostaliśmy wygląda jak nowe)ale i tak szaleje jak widzę te malutkie ubranka w sklepach;)Ciesze się że nie będę mieć czasu bo ostatnio mam go za dużo i tylko przed kompem spędzam czas na wymyślaniu o co jeszcze wzbogacić szafe moją:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy